Affaire Woods kost sponsors miljarden
De schandalen rond Tiger Woods hebben ook het vermogen van zijn sponsors aangetast.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Economen van de Universiteit van Californië hebben berekend dat de schade zo'n twaalf miljard dollar (ruim 8 miljard euro) bedraagt. Aandelen van bedrijven als Gillette, AT&T en Nike zijn in totaal zo'n 12 miljard dollar minder waard geworden sinds de onthullingen uit het privé-leven van Woods.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Door het seksschandaal rond de miljardair haakten diverse sponsors onlangs af, zoals Gillette. Nike en Electronic Arts lieten weten dat ze de beste golfer ter wereld wel graag willen behouden als reclame-icoon.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Telegraaf
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid