Overslaan en naar de inhoud gaan

Omzetexplosie Britse PR-bureaus dankzij dot.comsector

Gouden tijden voor Britse communicatiebureaus die werkzaam zijn voor hi-techbedrijven. Volgens het blad PR Week UK kende de top-tien in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Shandwick voert de top-tien aan met een omzet uit dot.comklanten van 8 miljoen pond (fl. 28,3 miljoen). Het gespecialiseerde Text 100 is met een tweede plaats (omzet 7,5 miljoen pond/fl. 26,5 miljoen) de grootste hi-tech specialist. Bureaus als Hill and Knowlton en Brodeur Worldwide verdienden vorig jaar meer dan 5 miljoen pond (fl. 17,7 miljoen) in de hi-techbranche. Volgens PR Week UK was 1999 mede vanwege de ontwikkelingen op het gebied van internet en mobiele telefonie een van de meest lucratieve jaren voor de Britse PR-branche. Van de vijftig grootste bureaus verdienden er 31 ruim dertig procent meer dankzij hun klanten in de hi-techsector.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in