Nederlandse reclamebestedingen in 1999 meer dan fl. 10 miljard
De Nederlandse reclamebestedingen zijn in 1999 voor het eerst de fl. 10 miljard gepasseerd. Dit blijkt uit het BBC/VEA jaarboek 1999 dat…
De reclamebestedingen namen toe met 6,6 procent ten opzichte van 1998. Vooral de audiovisuele media deden het goed met een stijging van 9,6 procent. Internet was echter verreweg de grootste stijger. De omzet aan webvertising steeg met 148,6 procent naar fl. 45 miljoen. Het BBC/VEA-rapport voorspelt in 2000 een omzet van fl. 100 miljoen aan internetadvertenties. De persmedia kregen in 1999 te maken met afnemende groeicijfers.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid