Buitenreclameman Decaux in Cannes mediaman van het jaar


Decaux lanceerde in 1964 het abri-concept: straatmeubilair voor
passagiers bekostigd door buitenreclame-exploitanten, een revolutionair idee
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSdat inmiddels in 1300 steden is geïmplementeerd. De Decaux Groep, waarbij
6600 mensen werken, heeft 460.000 buitenreclame-displays in 33 landen en
draaide vorig jaar een omzet van 7,9 miljard Franse francs. Decaux is
wereldwijd marktleider in straatmeubilair met concessies in 1300 steden en
voert ook de wereldranglijst van 'buitenreclame op vliegvelden en
metrostations' aan. Daarnaast is de Decaux Groep Europese marktleider in
billboardreclame en Amerikaanse voor buitenreclame in winkelcentra.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid