Ogilvy mobiliseert de 12de man
De Arabische Lente ligt achter ons blijft het nog steeds onrustig in Tunesië. Het Ministerie van Buitenlandse Zaken geeft daarom nog…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De 12e man is een term die gewoonlijk gebruikt wordt om de fans die tijdens een of voetbalwedstrijd in een stadion aanwezig zijn te typeren. Hun gejuich is een zeer belangrijke motivator voor het voetbalteam. Het reclamebureau Ogilvy kwam met een mobile oplossing, zodat fans alsnog hun voetbalteam konden aanmoedigen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Zie video:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDeze case is ook ingestuurd voor de Cannes Lions 2013 en heeft de Mobile Lions Shortlist bereikt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid