Overslaan en naar de inhoud gaan

Ogilvy mobiliseert de 12de man

De Arabische Lente ligt achter ons blijft het nog steeds onrustig in Tunesië. Het Ministerie van Buitenlandse Zaken geeft daarom nog…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De 12e man is een term die gewoonlijk gebruikt wordt om de fans die tijdens een of voetbalwedstrijd in een stadion aanwezig zijn te typeren. Hun gejuich is een zeer belangrijke motivator voor het voetbalteam. Het reclamebureau Ogilvy kwam met een mobile oplossing, zodat fans alsnog hun voetbalteam konden aanmoedigen.

related partner content for mobile comes here

Zie video:

Deze case is ook ingestuurd voor de Cannes Lions 2013 en heeft de Mobile Lions Shortlist bereikt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in