Marketing voor mannen
Met een 3D printer kan iedereen thuis zijn eigen producten/objecten maken, en daarom is het misschien in het toekomst niet meer nodig om naar de winkels te gaan. Op de Roskilde Festival 2013 hebben Tech-liefhebbers 3D-printers geplaatst, om mensen ervaringen te geven met de nieuwe technologie. Leer bijvoorbeeld een zaklamp te printen. Handig bij een dronken toestand en in het donker. Op deze manier komt het relevante product tot de consument en niet andersom.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta
Van je eigen objecten maken tot eigen reclame maken.
Heb je ooit gedacht ¨ dus wat nu ¨ na Movember? Nou nu heb je het antwoord. Met beardvertising http://beardvertising.com/ kun je jouw doelgroep in hun privésfeer bereiken. Je hoeft slechts een persoon binnen je doelgroep te vinden met een lang genoeg baard, en een voorkeur voor jouw brand. Relevant?
Met Movember is een nieuw trend begonnen: baarden. Maar hij moet natuurlijk gehandhaafd worden, daarom de barbier alleen voor mannen.
Marketing voor mannen moet een ervaring zijn, moet grappig zijn. Lichaam-reclame, niche-markt winkels en eigen zaklampen maken met 3D printer is waarschijnlijk nog maar het begin.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid