Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse campagnes in de prijzen bij International ECHO Awards 2014

Red Urban, Etcetera en Ogilvy & Mather Amsterdam nemen samen goud, twee keer zilver en brons mee naar huis.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Afgelopen nacht werden in het Convention Center in San Diego de uitgereikt, de mondiale equivalent van de . De &;&; vierde vannacht met een heus gala internationale excellentie op gebied van data-driven marketing. De awards worden uitgereikt aan campagnes die de business aantoonbaar hebben veranderd.

related partner content for mobile comes here

Internationale erkenning

en wonnen drie prijzen. Met de activatie campagne &;Nationale Pechmonitor &; van  sleepte Red Urban zelfs een gouden ECHO Award in de wacht. Voor de sociale campagnes &;Kijk kanker de wereld uit&; van  en &;&; van werden Red Urban en Etcetera met zilver bekroond.

won een bronzen ECHO Award voor hun campagne &;Bingo bij de pomp&; van .

Dick van der Lecq, directeur bij Etcetera & Red Urban: &;Dat ons werk is geselecteerd uit meer dan 1000 inzendingen, bewijst dat we op gebied van social en activatie in de internationale top mee draaien.&;

Vorig jaar viel alleen , met de campagne &;Saaie gast&; van  in de prijzen.

De volledige lijst met prijswinnaars is te vinden. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in