Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Kant en klaar-maaltijdrange plust 50 procent na redesign’

Design Accountability to the max: Nissa, Brits retailer van high end gemaksvoedsel, zoals kant en klaar-maaltijden en versproducten, zegt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De premium ‘heritage range’ werd in juni opnieuw gelanceerd na een make over door het eveneens Britse Equator Design.

Creative director Vanessa Christian van Equator zegt op basis van onderzoek te mogen concluderen dat consumenten het huismerk sinds juni herkennen als ‘goed’ en ‘middenin de maatschappij’. Voor Nissa omvatte de operatie onder meer het aanpassen van de volledige range met meer dan 400 productlijnen, samen goed voor een omzet van 500 miljoen pond. De Heritage-producten van Nissa mikken op een publiek &;bovenin de markt&; met typisch Britse producten als pies en pastries. Volgens Christian percipiëren consumenten Nisa als ‘vriendelijk, toegankelijk en innemend’.

related partner content for mobile comes here

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in