‘Kant en klaar-maaltijdrange plust 50 procent na redesign’
Design Accountability to the max: Nissa, Brits retailer van high end gemaksvoedsel, zoals kant en klaar-maaltijden en versproducten, zegt…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De premium ‘heritage range’ werd in juni opnieuw gelanceerd na een make over door het eveneens Britse Equator Design.
Creative director Vanessa Christian van Equator zegt op basis van onderzoek te mogen concluderen dat consumenten het huismerk sinds juni herkennen als ‘goed’ en ‘middenin de maatschappij’. Voor Nissa omvatte de operatie onder meer het aanpassen van de volledige range met meer dan 400 productlijnen, samen goed voor een omzet van 500 miljoen pond. De Heritage-producten van Nissa mikken op een publiek 'bovenin de markt' met typisch Britse producten als pies en pastries. Volgens Christian percipiëren consumenten Nisa als ‘vriendelijk, toegankelijk en innemend’.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
pantryjuic_66_482.jpg
Bron: DesignWeek
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid