Overslaan en naar de inhoud gaan

Maaltijdmixen- Verstegen in verpakking met ‘persoonlijk karakter’

Als expert op het gebied van kruiden en specerijen gaat kruiden en sauzen-specialist Verstegen zich toeleggen op een nieuw segment, dat van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een productgroep die nu wordt beheerst door grote spelers als Knor en Honig. Merk- en designspecialist Milford werd gevraagd een onderscheidend assortiment maaltijdcomponenten te introduceren.

related partner content for mobile comes here

‘Door te kiezen voor een onderscheidende fysieke verpakking met sluitsticker, leggen we voor Verstegen de nadruk op de pure ingrediënten en het persoonlijke karakter. Verstegen is een specialist in maken van pure echte smaken waar veel zorg aan is besteed. Door te kiezen voor papieren zakjes die zijn afgesloten met een label wil Verstegen onderscheidend zijn op het schap en uitstralen dat er veel zorg en persoonlijke aandacht in de producten is gestopt,’aldus Erik de Graaf, Creative Director bij Milford. Het designbureau won eerder prijzen met verpakkingswerk voor Versteghen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in