Nederland 1 marktleider in week 25
Nederland 1 was in week 25 marktleider op tv (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+) met een aandeel van 16,0 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nederland 2 had 6,0 en Nederland 3 4,1 procent. RTL4 scoorde 13,1, RTL5 kwam uit op 7,2 procent en RTL7 scoorde 4,2. SBS6 behaalde een aandeel van 11,0, Net5 had 5,4 procent en Veronica 5,1. Tien had een marktaandeel van 12,7 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De finalewedstrijd van Jong Oranje tegen Servië op het EK was het best bekeken programma van afgelopen week met 2,886 miljoen kijkers. De halve finale van Jong Oranje tegen Jong Engeland trok 1,854 miljoen kijkers. Het Journaal van 20.00 uur op zondag had 1,826 miljoen kijkers en Hart van Nederland op zondag had 1,541 miljoen kijkers, gevolgd door Praatjesmakers met 1,467 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid