Nederland 1 marktleider in week 23
Nederland 1 was in week 21 marktleider op tv (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+) met een aandeel van 18,4 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nederland 2 had 7,1 en Nederland 3 4,5 procent. RTL4 scoorde 13,9, RTL5 kwam uit op 7,7 procent en RTL7 scoorde 4,6. SBS6 behaalde een aandeel van 11,3, Net5 had 5,2 procent en Veronica 5,5. Tien had een marktaandeel van 5,8 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het Journaal van 20.00 uur op vrijdag was met 1,716 miljoen belangstellenden het best bekeken programma van de week. De zomer draait door scoorde 1,483 miljoen kijkers en het Familiediner 1,474 miljoen. Hart van Nederland op zondag had 1,467 miljoen kijkers. Memories trok 1,390 miljoen kijkers.
Bron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid