Overslaan en naar de inhoud gaan

Nationale-Nederlanden: ‘Er is maar één Nederlander zoals jij’

J. Walter Thompson maakt nieuwe campagne voor de financieel dienstverlener
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de nieuwste campagne van Nationale-Nederlanden staat persoonlijke dienstverlening centraal. De actie heet ‘Er is maar één Nederlander zoals jij’ en hij is te zien op tv, radio en online.

related partner content for mobile comes here

Twee extra commercials

Vanaf 19 september komen er twee commercials bij. Nationale-Nederlanden geeft in die reclames uitleg over de diensten ‘Jouw inkomen later’ en ‘Beheerd Beleggen’. De twee aanvullende campagnes moeten laten zien dat het niet moeilijk is om invloed te hebben op je financiële toekomst.

Diensten

Met ‘Jouw inkomen later’ kun je online checken of je na je pensioen voldoende inkomen hebt. Daarnaast krijg je tips om dit inkomen aan te vullen. Via de service ‘Beheerd Beleggen’ wordt jouw geld belegd door experts van Nationale-Nederlanden.

In de commercials benadrukt Nationale-Nederlanden dat de experts je helpen op een manier die bij je past.

Credits:

CREATIVE PARTNER: Bas Korsten

SR. CREATIVES ART: Paul Wagemaker, Thomas Nieuwenhuizen

SR. CREATIVE COPY: Arnout Robbe, Jasper Symons

EXECUTIVE STRATEGY DIRECTOR: Daan de Raaf

STRATEGY DIRECTOR: Margot Bouwman

SR. CONCEPT PRODUCER: Catherine van Acker

SCREEN PRODUCER: Lotte de Rooij, Mariska Fransen

DIGITAL PRODUCER: Hans Dekker

PRODUCTION COMPANY: Cake Film

DIRECTOR: Joey de Leeuw

EXECUTIVE PRODUCER : Jolanda de Boer

PRODUCER: Diede Zillinger Molenaar

D.O.P: Noel Schoolderman, Thijmen Doornik

OFFLINE EDITOR: Brian Ent

ONLINE EDITOR: Joppo te Veldhuis

VFX: Tom Geraedts

SOUND: Studio Alfred Klaassen

MUSIC: Massive Music

RESEARCHERS: Yula Altchouler, Sasha Ourikh, Veerle Corstens

PHOTOGRAPHER: Judith Schlüter 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in