Overslaan en naar de inhoud gaan

Jurydag Emmy Awards in Amsterdam met adverteerders

The Story Lab, onderdeel van Dentsu Aegis Network, houdt een jury-dag voor halve finale van de International Emmy Awards.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Op 13 september beoordelen 15 experts uit de advertising-, media- en tv-branche de beste internationale tv-producties in de categorie non-scripted entertainment. 

related partner content for mobile comes here

Experts van onder meer RTL Germany, SBS Broadcasting Nederland, Tuvalu en Mondelez screnen de hele dag verschillende tv-producties. Het is voor het eerst dat adverteerders betrokken zijn bij het juryproces. Emmy judging manager Jessica Franco van de International Academy Awards begeleidt de jury.

De genomineerden worden eind september bekendgemaakt. De winnaars per categorie worden bekend tijdens de International Emmy Awards op maandag 21 november 2017 in New York. 

Erik de Winter, Head of The Story Lab Nederland en actief lid van The International Academy of Television Arts & Sciences, zegt: &;We hebben gekozen om de categorie non-scripted entertainment dit jaar naar Nederland te brengen. Deze categorie is momenteel een van de belangrijkste pilaren binnen ons huidige contentaanbod. Nederland is daarnaast een van de koplopers op het gebied van non scripted wereldwijd. Iets waar we trots op mogen zijn. Daarnaast wilden we graag adverteerders betrekken bij het juryproces. We zien namelijk dat adverteerders een steeds belangrijkere rol gaan innemen bij het investeren en creëren van formats.&

Nederlandse winnaars in de categorie non-scripted waren in het verleden The Phone (Park Lane TV Productions) en De Grote Donor Show van Endemol voor BNN.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in