Overslaan en naar de inhoud gaan

Pharrell Williams geeft kijkje in de keuken van G-Star

Nieuwe herfst/wintercampagne voor G-star Raw
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Nederlandse denimmerk presenteert een najaarscampagne waarin vakmanschap centraal staat. Mede-eigenaar Pharrell Williams wil laten zien wie de mensen zijn die de collectie tot stand brengen.

related partner content for mobile comes here

Pharrell Williams

De Amerikaanse zanger en producer Pharrell Williams (43), onder meer bekend van de nummers Lucky en , is sinds begin dit jaar mede-eigenaar van G-Star Raw. Sinds hij betrokken is bij het merk, stimuleert Williams duurzame productie en aandacht voor vakmanschap. In de nieuwste campagne beantwoordt hij de vraag ‘wat is Raw?’

Raw is een werkwoord

In de campagnevideo legt hij uit dat ‘raw’ de mensen zijn die de collectie maken: de ontwerpers, de ingenieurs, en ook Williams zelf. ‘Raw is geen zelfstandig naamwoord, het is een werkwoord’, zegt de zanger. In de video zie je hoe het ontwerpproces in het hoofdkantoor in Amsterdam verloopt.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Familieportret

Naast de video is er een familieportret van het G-star-team. Zij dragen de nieuwe collectie. De medewerkers hebben ook ieder een eigen filmpje, waarin zij vertellen wat ‘raw’ voor hen betekent. Zo laten ze zien hoe het productontwikkelingsproces verloopt, hoe ze 3D-denim maken en hoe ze zich inzetten voor duurzame innovatie. 

Een woordvoerder G-star vertelt: &;Er zit geen bureau achter deze campagne, alles is intern ontwikkeld - van fotografie tot styling tot de modellen die op het portret te zien zijn. Hiermee willen we laten zijn dat gelijkheid en team-effort centraal staan bij G-Star, van onze Head of Imagination Pharrell tot de receptiemedewerker.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in