Overslaan en naar de inhoud gaan

Naakte barista’s verkopen Nestlé’s nieuwste koffiemelk

Nietsvermoedende koffiedrinkers werden voor één dag geholpen door gebodypaint winkelpersoneel.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Niet alleen het personeel, ook enkele ‘klanten’ waren voorzien van een likje verf. wil met de campagne ‘shockeren’ om zijn nieuwe ‘Natural Bliss’-koffiemelk aan de man te brengen in de Verenigde Staten.

related partner content for mobile comes here

Voor één dag werd een koffiewinkeltje in New York omgebouwd tot productiestudio, waar tientallen klanten werden opgewacht door ‘naakt’ personeel. Hier konden ze een gratis kopje koffie bestellen en gingen sommige klanten compleet voorbij aan het feit dat er in de winkel nog enkele ‘naakte’ acteurs stonden.

‘De mensen waren bijna meer verrast door de gratis koffie, dan door het naakte personeel’ aldus Pierre Lipton, chief creative officer van , tegenover . ‘We maken zo op een laagdrempelige manier duidelijk dat naast het naakte personeel, ook het product in hun koffie transparant en natuurlijk is.’

De digitale campagne zal in Amerika tot en met september worden gepusht op Facebook, YouTube en andere sociale media.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Agency: 360i

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in