Overslaan en naar de inhoud gaan

Mykolyn cco Taxi Europe

Steve Mykolyn wordt, naast chief creative officer Taxi North America, ook verantwoordelijk voor Europa.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zegt Paul Lavoie, bestuursvoorzitter van Taxi. In zijn nieuwe rol geeft Mykolyn niet alleen leiding aan de executive creative directors van de Taxi-vestigingen in New York, Toronto, Taxi 2 (Toronto), Montreal, Calgary en Vancouver, maar nu ook aan Maarten van Huijstee, executive creative director voor Taxi Europe,. Mykolyn rapporteert aan bestuursvoorzitter Paul Lavoie, die de cco-rol in Europa tot nu vervulde.

related partner content for mobile comes here

Lavoie: 'Steve heeft een bijzondere cultuur met een uitzonderlijk hoge creatieve standaard weten te creëren in Noord-Amerika. Het is logisch om de creatieve club nu uit te breiden met Europa.'

Mykolyn sloot zich in november 2000 aan bij de Taxi. Sindsdien speelt hij een sleutelrol, zowel binnen het bureau als extern bij klanten, in het creëren van reclamecampagnes voor onder meer WestJet, Canadian Tire en Koodo. 'Mijn benadering is altijd een gedeelde visie te stimuleren onder slimme en talentvolle mensen', zegt Mykolyn. 'Dit is de sleutel naar succes over disciplines en culturen heen, en Maarten en ik zien nu al resultaat voor onze klanten.'

Paul Lavoie gaat zich richten op de verdere bedrijfsontwikkeling en op leiderschap in de branche.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in