Mortier, Van der Gronde en Kessels over hun haat-liefdeverhouding met het vak
Jens Mortier (Mortier Brigade), Patrick van der Gronde (They) en Erik Kessels (KesselsKramer) doen op 31 mei in Amsterdam een boekje open…
Mortier, Van der Gronde en Kessels doen dit ter gelegenheid van de vernissage van het boek #039;t Like Advertising">Advertising For People Who Don't Like Advertising, op 31 mei in Hotel V in Amsterdam in samenwerking met American Book Center.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In dit boek onderzoekt KesselsKramer of er nog een terrein vrij is om reclame te kunnen waarderen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisNa de lezingen van de drie veelbekroonde reclamemannen gaan zij in discussie over wat er nog wel en niet leuk is aan reclame en het vak en wat daaraan te doen valt.
Er is ook een blog: www.dontlikeadvertising.com
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid