Overslaan en naar de inhoud gaan

Michel Mol coördinator Internet Publieke Omroep

Michel Mol (35), tot voor kort consultant internetstrategie bij adviesbureau McKinsey, is voor de NOS Raad van Bestuur aangesteld als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De aanstelling van een afzonderlijke coördinator Internet sluit aan op de visie die de Publieke Omroep heeft op het medium internet als officiële - wettelijke - neventaak naast de verzorging van radio en televisieprogramma's. De opdracht aan Mol is een visie en bijbehorende strategie te ontwikkelen waardoor de omroepen hun krachten op internet waar mogelijk en wenselijk kunnen bundelen. Daartoe zal hij als internetcoördinator de Publieke Omroep vertegenwoordigen in tal van in- en externe vormen van overleg, en optreden als adviseur van de NOS Raad van Bestuur op het gebied van het medium internet. Mol neemt in deze rol ook de eindverantwoordelijkheid op zich voor de .

related partner content for mobile comes here

Mol werkte van '85 tot '97 als zelfstandig management-consultant; van '97 tot '99 was hij directeur van Grey Interactive in Nederland, de interactieve marketingtak van de wereldwijde Grey Communications Group. In maart 2000 trad Mol in dienst van McKinsey & Company als adviseur waar hij met name de media-sector internationaal bediende met strategisch advies voor internet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in