'McDonald's had leukste EK-commercial'


Daarna volgen de geluksvogeltjes van C1000 en het Wilhelmus van Grolsch. Dat blijkt uit een onderzoek dat marktonderzoeksbureau Markteffect en Sportmarketingbureau Triple Double hielden onder duizend Nederlanders vanaf 18 jaar. Maar liefst 41% van de Nederlanders vindt de reclame van de McDonald's het leukst. De drie genoemde commercials blijken Nederland ook het meest aan te spreken.
De reclame van C1000 spreekt vrouwen het meeste aan, gevolgd door McDonald's en Grolsch. Mannen kiezen voor de biermerken Bavaria, Grolsch en Heineken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe meest irritante EK commercial was volgens de ondervraagden die van de Nederlandse Energie Maatschappij, gevolgd door Plus (28%) en de reclame van Lipton Ice Tea (21%).
De reclame van C1000 was het bekendst.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid