Overslaan en naar de inhoud gaan

'McDonald's had leukste EK-commercial'

De EK Burger van McDonald's was veruit de grappigste EK-commercial.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarna volgen de geluksvogeltjes van C1000 en het Wilhelmus van Grolsch. Dat blijkt uit een onderzoek dat marktonderzoeksbureau Markteffect en Sportmarketingbureau Triple Double hielden onder duizend Nederlanders vanaf 18 jaar. Maar liefst 41% van de Nederlanders vindt de reclame van de McDonald's het leukst. De drie genoemde commercials blijken Nederland ook het meest aan te spreken.

related partner content for mobile comes here

De reclame van C1000 spreekt vrouwen het meeste aan, gevolgd door McDonald's en Grolsch. Mannen kiezen voor de biermerken Bavaria, Grolsch en Heineken.

De meest irritante EK commercial was volgens de ondervraagden die van de Nederlandse Energie Maatschappij, gevolgd door Plus (28%) en de reclame van Lipton Ice Tea (21%).

De reclame van C1000 was het bekendst.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in