Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingboekenclub: De Groeimotor

Hier wordt het al gedaan, maar dat neemt niet weg dat we er ook op Molblog mee kunnen starten: een online boekenclub voor marketeers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

wordt het al gedaan, maar dat neemt niet weg dat we er ook op Molblog mee kunnen starten: een online boekenclub voor marketeers.

Om de zoveel tijd wil ik op deze plek een boek grondig laten bespreken, het liefste samen met de auteur(s).

Hoe werkt het:

Na aankondiging krijgen de 5 'burger-recensenten' die het snelste reageren een gratis exemplaar toegestuurd. Er kunnen uiteraard veel meer recensenten meedoen, maar die zullen het boek zelf moeten .

Vervolgens wordt er gelezen. Je krijgt daarvoor maximaal 4 weken.

Aan de hand van een eerste recensie worden de thema's besproken en kan men vragen stellen aan de auteur(s). Vervolgens krijgt het boek een thumbs up, of thumbs down.

Het eerste boek dat ter bespreking zal worden aangeboden: De Groeimotor, door Roland en Rogier van Kralingen.

Innoveren is namelijk te leren, aldus de heren van Kralingen. In het boek (406 pagina's) een stappenplan om te innoveren, volgens de The Wheel of Innovation-werkwijze. Het bespreekt de vier strategieën die Ronald van Kralingen heeft ontwikkeld: the radical idea, the big idea, the smart idea en the strategy idea.

Uitgever:

Dus: wie heeft verstand van en/of praat graag over het onderwerp Innovatie, en wil dit met ons delen op Molblog?
Meld je dan nu aan!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in