Overslaan en naar de inhoud gaan

M2Media breidt uit met vier collega's

Irene Duivestein (foto) wordt head of digital en komt in het managementteam van het mediabureau.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Irene Duivestein (41) was eerder onder meer werkzaam bij Mindshare, digilogue en recent bij Initiative. Bij dit laatste bureau vervulde zij ook de rol van Head of Digital en was ze lid van her managementteam. Ze volgt Robin Bach Kolling op, die een baan in het buitenland heeft aanvaard. Duivestein wordt eindverantwoordelijk voor Digital.

related partner content for mobile comes here

Jasmijn Bouwmeester (28) heeft hiervoor gewerkt bij Universal Media als Senior Portfolio Associate. In 2013 heeft zij de YIM Cannes Lions Competition gewonnen. Bouwmeester is per 1 december 2015 bij M2 begonnen in de functie van Senior Media Adviseur en geeft daarbij versterking aan het team van Moniek Hallingse.

Rishma Kanhaisingh (34 jaar) was tot voor kort werkzaam als research executive/projectleider bij TNS NIPO. In de functie van research executive hield zij zich bezig met onderzoek en dataverzameling. Binnen M2 wordt zij verantwoordelijk voor Research & Insights.

Danique Brandhorst (24 jaar) heeft onlangs haar master Economic & Consumer Psychology behaald. Tijdens haar studententijd werkte ze zelfstandig aan diverse marketingprojecten bij Westwing Home & Living. Als Media Adviseur gaat zij het team van Carina Tjon a Pauw versterken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in