Overslaan en naar de inhoud gaan

Lowe wil review Braun tegenhouden

Lowe probeert een review van het 60 miljoen euro tellende wereldwijde reclameaccount van Braun te voorkomen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Brandrepublic was er afgelopen week een bespreking tussen bureaudirecteuren en Braun-vertegenwoordigers. Die zeiden dat ze voortaan meer creatief werk willen als het account bij Lowe blijft.

related partner content for mobile comes here

Account-verlies zou vooral vervelend zijn voor het Lowe-kantoor in Londen, van waaruit Braun-reclame wereldwijd wordt aangestuurd.

Braun-eigenaar Gillette heeft nog niet bekendgemaakt of er toch een pitch komt. De nieuwe Lowe-baas in Londen Matthew Bull bevestigt dat er een gesprek is geweest tussen bureau en klant. ‘Wij hebben een nieuw management, zij hebben een nieuw marketingteam. Ons is verteld dat er zaken zijn waaraan we moeten werken.’ Braun zou geen deadline hebben gegeven voor de ‘aanpassingen’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in