Linkedin-campagne: Linkeduit
Achtung! ontwikkelde voor de Volkswagen Passat de campagne Linkeduit: een competitie waarbij je je Linkedin-gegevens moet inzetten.
De nieuwe Volkswagen Passat is nogal vol van zichzelf. Daarom zoekt Volkswagen komende maand bestuurders die nog voller van zichzelf zijn dan dit Volkswagen model.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaVolgens Achtung! zijn die te vinden op Linkedin. En dat maakt deze campagne volgens mij de eerste socialmediacampagne waarbij Linkedin wordt ingezet om een product te promoten onder consumenten. In Nederland. Maar verbeter me aub als ik ernaast zit.
In samenwerking met Linkedin is de campagnesite www.linkeduit.nl in het leven geroepen, waar fanatieke Linkedin-gebruikers elkaar kunnen uitdagen en zien wie net zo vol van zichzelf is als de nieuwe Passat. Met een flinke knipoog uiteraard. De winnaar maakt kans op… een nieuwe Passat.
De site www.linkeduit.nl wordt aangejaagd door middel van banners, blogs en radiocommercials.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid