Overslaan en naar de inhoud gaan

Linkedin-campagne: Linkeduit

Achtung! ontwikkelde voor de Volkswagen Passat de campagne Linkeduit: een competitie waarbij je je Linkedin-gegevens moet inzetten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ontwikkelde voor de Volkswagen Passat de campagne : een competitie waarbij je je Linkedin-gegevens moet inzetten.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe Volkswagen Passat is nogal vol van zichzelf. Daarom zoekt Volkswagen komende maand bestuurders die nog voller van zichzelf zijn dan dit Volkswagen model.

Volgens Achtung! zijn die te vinden op Linkedin. En dat maakt deze campagne volgens mij de eerste socialmediacampagne waarbij Linkedin wordt ingezet om een product te promoten onder consumenten. In Nederland. Maar verbeter me aub als ik ernaast zit.

In samenwerking met Linkedin is de campagnesite in het leven geroepen, waar fanatieke Linkedin-gebruikers elkaar kunnen uitdagen en zien wie net zo vol van zichzelf is als de nieuwe Passat. Met een flinke knipoog uiteraard. De winnaar maakt kans op… een nieuwe Passat.

De site www.linkeduit.nl wordt aangejaagd door middel van banners, blogs en radiocommercials.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in