Overslaan en naar de inhoud gaan

Linda Boks en Wouter Glaser treden toe tot bestuur Genootschap voor Reclame (GVR)

Per ingang van vrijdag 17 juni zijn Linda Boks, directeur ZenithOptiMmedia en Wouter Glaser, directeur Glasnost, onderdeel van het…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Per ingang van vrijdag 17 juni zijn Linda Boks, directeur ZenithOptiMmedia en Wouter Glaser, directeur Glasnost, onderdeel van het bestuur van het Genootschap voor Reclame (GVR).

related partner content for mobile comes here

Future
Het GVR laat in een perscommuniqué weten dat de nieuwe bestuursleden passen in de strategie die is ingezet door de voorzitter, Willem van der Schoot (Lemz), om het GVR opnieuw uit te vinden en ‘futureproof’ te maken.

Het GVR werd in 1923 opgericht en was de broedkamer van het SWOCC, de Reclamecode Commissie en van de eerste grote meerdaagse reclamecongressen. Tegenwoordig heeft het GVR een duale functie: het vormen van een kennisconnectie tussen de verschillende disciplines in het reclamevak en het verzorgen van onderzoek naar en registratie van slogans en pay-offs in het GVR/Slagzinnenregister.

Het is de bedoeling dat Glaser en Boks vanuit hun vakgebieden nieuwe inzichten zullen gaan geven. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in