Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN reorganiseert marketingtak

KPN wil onderdelen van de divisies marketing, strategie en innovatie verder integreren en versimpelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit betekent ook een verandering voor de marketingdirecteursrol en daarom is ‘in goed overleg’ met Muriel Arts besloten dat zij het bedrijf per 1 september verlaat. Dat zegt -woordvoerder Simone Boitelle in antwoord op vragen van Adformatie over het vertrek van Arts, sinds 1 juni vorig jaar directeur marketing consumentendivisie bij KPN. Arts, die rapporteert aan rvb-lid Baptiest Coopmans, is verantwoordelijk voor het vaste net, mobiel, internet en tv. De zakelijke divisie valt niet onder haar verantwoordelijkheid.

related partner content for mobile comes here

Per 1 juli is ook Marianne Herweijer weg bij KPN. Zij was sinds augustus 2006 manager communicatie KPN Consumentenmarkt. Er is nog geen definitieve nieuwe invulling voor de marketingafdeling. Sinds zijn komst eind 2006 bij KPN is Coopmans bezig met een reorganisatie binnen de divisie consumentenmarkt, die deel uitmaakt van een KPN-brede herstructurering.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in