Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM Nederland naar Havas Media

Na een nationale pitch heeft KLM Nederland de mediabelangen ondergebracht bij Havas Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De samenwerking gaat in per half september. Het succesvolle verloop van de campagne 'Werelddeal Weken' en de geïntegreerde aanpak van online en offline is voor KLM doorslaggevend geweest om ook in Nederland voor Havas Media te kiezen.

related partner content for mobile comes here

KLM consolideert hiermee haar media activiteiten in het wereldwijde netwerk van Havas. Internationaal werkt Havas al langer voor KLM, Air France en Skyteam. Met de toevoeging van KLM Nederland aan haar klantportfolio realiseert Havas Media in Nederland dit jaar een groei van meer dan 70 pct.

Fiona Vernooij-Vanderbroeck, manager marketingcommunicatie KLM Nederland: 'Havas Media biedt een brede scope aan communicatie services- van traditionele tot interactieve multimedia communicatie. Hiermee heeft zij de expertise in huis die aansluit bij de positionering van ons merk en de business focus van KLM in Nederland. Door het winnen van de pitch heeft Havas Media bewezen een ware partner in business te zijn.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in