Not-for-profit adverteerders betalen minder voor EffieCase
Not-for-profit adverteerders die een Effie-case willen insturen, betalen daarvoor nu niet de gebruikelijke adverteerdersbijdrage, maar slechts een derde van dat bedrag, oftewel 1.500 euro. Het volle tarief is 4.500 euro.
Nu bewustwordingscampagnes expliciet zijn benoemd als één van de drie awardcategorieën, is het nog belangrijker voor de de Effie-organisatie dat not-for-profit organisaties mee kunnen dingen naar een Effie. Deze handreiking moet daaraan bijdragen. De not-for-profit adverteerders kunnen hun case ook inzenden voor de andere twee categorieën: gedragscampagnes en merkcampagnes.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe sluitingstermijn voor het inzenden van Effie-cases is vrijdag 13 augustus 2010.
Zie ook www.effie.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid