Overslaan en naar de inhoud gaan

Italiaans S.Pelegrino en Ducati in één ontwerp

Ieder jaar lanceert S.Pellegrino een wereldwijd gelimiteerde editie met het thema ‘Live in Italian’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de nieuwe gelimiteerde editie van dit jaar werkte S.Pellegrino samen met Ducati, waarvoor de internationale verpakking en ontwerpbureau Cartils de pitch won.

related partner content for mobile comes here

S.Pellegrino bekend Italiaanse producent van sprankelend mineraalwater in de horeca. Ducati het roemruchte Italiaanse bedrijf dat motoren ontwerpt en produceert. Cartils: ‘Hoewel de merken tot twee totaal verschillende productcategorieën behoren, hebben ze één ding gemeen, te weten Italiaanse passie. Het resultaat van de nieuwe wereldwijde gelimiteerde editie van S.Pellegrino en Ducati is een iconisch en uitgesproken ontwerp.’

In de creatie heeft Cartils beide merkwerelden verwerkt door een Italiaans ontwerp te creëren waarbij het ene merk het andere verwerkt: ‘De meervoudige Ducati logo’s op de achtergrond van het etiket geven het merk een dynamisch gevoel van snelheid. Het blauwe bankbiljet, samen met het logo van S.Pellegrino, geven het merk een authentiek gevoel. Dit is ook terug te vinden op de verpakking van de six-pack flessen, maar dan in metallic blauw gedrukt, wat S.Pellegrino een superieur kwaliteitsgevoel geeft.’

De gelimiteerde editie is sinds Mei 2014 beschikbaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in