Overslaan en naar de inhoud gaan

Irritante reclames werken

Verreweg de meest irritante reclame op de Amerikaanse tv is HeadOn (Apply Directly To The Forehead!). Niet grappig of ironisch irritant,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Verreweg de meest irritante reclame op de Amerikaanse tv is (Apply Directly To The Forehead!). Niet grappig of ironisch irritant, gewoon dom en drammerig irritant.

related partner content for mobile comes here

Maar de verkoop van het koppijnmiddel is gestegen. 'Onze topprioriteit is naamsbekendheid,' aldus Dan Charron, de marketingman achter HeadOn.

HeadOn hamert de merknaam er onsubtiel maar effectief in. Dat het merk daarbij de consument schoffeert maakt blijkbaar niks uit.

Overigens zijn het niet alleen Amerikanen die maken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in