Irritante reclames werken
Verreweg de meest irritante reclame op de Amerikaanse tv is HeadOn (Apply Directly To The Forehead!). Niet grappig of ironisch irritant,…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Verreweg de meest irritante reclame op de Amerikaanse tv is HeadOn (Apply Directly To The Forehead!). Niet grappig of ironisch irritant, gewoon dom en drammerig irritant.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Maar de verkoop van het koppijnmiddel is 234% gestegen. 'Onze topprioriteit is naamsbekendheid,' aldus Dan Charron, de marketingman achter HeadOn.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHeadOn hamert de merknaam er onsubtiel maar effectief in. Dat het merk daarbij de consument schoffeert maakt blijkbaar niks uit.
Overigens zijn het niet alleen Amerikanen die irritante reclames maken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid