Internet dwingt tot eerlijkheid...


Briljante link gevonden via GeenStijl over hoe merken hun producten aanprijzen en de (soms schrijnende) werkelijkheid. Zie hier de verdrietige resultaten
Heel eenvoudig concept. Fotografeer eerst de verpakking (incl. het beloofde product). Vervolgens een foto van hoe het product uit de verpakking komt. Kleine schok gegarandeerd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWe leven in het internet tijdperk. Steeds vaker zal de kritische consument opstappen. Merken die dit niet serieus nemen krijgen een probleem. Hier is weer een voorbeeld.
Vraag aan molbloggers? Kom je anno 2008 met je merk nog weg met een "leugentje voor bestwil"? Hoe ver mag je gaan om je product of imago op te poesten, zonder in problemen te komen?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid