Overslaan en naar de inhoud gaan

Internet dwingt tot eerlijkheid...

Briljante link gevonden via GeenStijl over hoe merken hun producten aanprijzen en de (soms schrijnende) werkelijkheid. Zie hier de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Briljante link gevonden via over hoe merken hun producten aanprijzen en de (soms schrijnende) werkelijkheid. Zie hier de

related partner content for mobile comes here

Heel eenvoudig concept. Fotografeer eerst de verpakking (incl. het beloofde product). Vervolgens een foto van hoe het product uit de verpakking komt. Kleine schok gegarandeerd.

We leven in het internet tijdperk. Steeds vaker zal de kritische consument opstappen. Merken die dit niet serieus nemen krijgen een probleem. Hier is weer een voorbeeld.

Vraag aan molbloggers? Kom je anno 2008 met je merk nog weg met een "leugentje voor bestwil"? Hoe ver mag je gaan om je product of imago op te poesten, zonder in problemen te komen?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in