Colette Cloosterman, René Repko en Jacques Kuyf genomineerd voor Marketeer of the Year 2008


De Marketeer of the Year-prijs wordt dit jaar voor de achtste keer uitgereikt, tijdens het evenement Marketinglive! , 3 juni aanstaande.
De drie genomineerden zullen daar hun case presenteren, waarna de jury de winnaar bekend maakt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe titel is voor de marketeer die op vernieuwende en succesvolle wijze nieuwe en oude marketinginstrumenten inzet.
Juryvoorzitter Theo van Vugt licht de keuze toe op Marketingonline.nl: 'Jumbo is onder het bewind van Cloosterman een sterk merk geworden dat al jaren consistent wordt neergezet. Onder Repko's leiding lijkt Hema in de positionering al enige tijd veel goed te doen. En onder leiding van Kuyf heeft het FD zich niet alleen zichtbaar vernieuwd, maar is men ook open over de zaken die niet vlekkeloos gaan.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid