Overslaan en naar de inhoud gaan

Inkomen Aegis groeit flink

Het inkomen van Aegis is in 2005 met 16,5 procent gestegen naar zo’n 1,3 miljard euro en ook de winst voor belastingen groeide: met 2,3…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vooral de digitale-en onderzoekstakken deden het goed. De organische groei steeg 7,2 procent bij onderzoeksbureau Synovate en 5,1 procent bij Aegis Media. Bij digitaal bureau Isobar was de inkomensgroei 110 procent.
Isobar nam in 2005 onder meer het Britse Glue, het Zweedse Farfar, Molecular in Massachusetts, Hypermedia in Warschau en Digithais in Bangkok over.

related partner content for mobile comes here

Het inkomen bij Carat en Vizeum samen groeide met 13,8 procent naar zo’n 800 miljoen euro. Dat was vooral te danken aan goede resultaten in Azië en Amerika. In Europa ging het in Frankrijk en Duitsland minder, maar dat werd gecompenseerd met groei in Groot-Brittannië, Spanje, Centraal-Europa en Scandinavië.
Voor 2006 verwacht Aegis, waariop dit voorjaar mogelijk een bod wordt gedaan, verdere groei.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in