Overslaan en naar de inhoud gaan

ilse media en Acxiom werken samen

Per 1 januari werken online uitgever ilse media en Acxiom samen op het gebied van database marketing en exploitatie van de e-marketing…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Acxiom zal naast exploitatie tevens de inrichting van de infrastructuur voor zijn rekening nemen. De samenwerking is het resultaat van een pitch die in 2004 door ilse media uitgeschreven was en waaraan de belangrijkste marktpartijen meededen.

related partner content for mobile comes here

Jochem de Gruyter, voor Acxiom verantwoordelijk voor online marketing en de gerealiseerde samenwerking: ‘Deze bundeling is een belangrijke stap om gesegmenteerde online marketing voor zowel consument als adverteerder naar een hoger niveau te tillen. Ook realiseren we hier-mee in Nederland een krachtig online platform waar adverteerders webvertising, direct response en e-marketing campagnes gecombineerd en gesegmenteerd kunnen uitvoeren. De infrastructuur zorgt daarbij voor een constante validatie en verrijking van de ilse media marketingdatabase, wat een effectievere dialoog met bezoekers en bestaande abonnees mogelijk maakt.’

ilse media voert de internetportals , ,, , , , en en geeft de Welke informatiegidsen uit. ilse media is een onderdeel van Sanoma Uit-gevers..
Acxiom heette eerst Claritas BPK / VNU en technologie en diensten op het gebied van e-marketing en databasebeheer.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in