Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland 2 marktleider in week 1

Nederland 2 was in week 1 marktleider met een marktaandeel van 17,5 procent. Met name de tv-actie voor Azië (de meeste mensen keken via…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nederland 1 had een marktaandeel van 11,1, Nederland 3 kwam uit op 6,2. Samen waren de publieke zenders goed voor een aandeel van 34,8 procent. De zenders van RTL Nederland scoorden samen 22,1 procent: RTL4 13,9, RTL5 4,2 en Yorin 4,0. SBS kwam uit op 19,3 procent: SBS6 12,4, Net5 3,9 en Veronica 3,0.

related partner content for mobile comes here

In de kijkcijferlijst heeft SKO de tv-actie voor Azië onderverdeeld in de verschillende programmaonderdelen die afgelopen donderdag te zien waren. Daardoor was Hart van Nederland voor Azië (via Ned.2) het best bekeken programma met 2,68 miljoen mensen, de 10 KM heren bij het EK allround was goed voor 2,8 miljoen kijkers. Op drie staat Nationale Actie voor Azië met 2,5 miljoen, gevolgd door TV Show voor Azië (beide via Ned.2) met 2,4 miljoen. Spoorloos staat vijfde met 2,37 miljoen kijkers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in