Overslaan en naar de inhoud gaan

Hyundai sponsort mobile racing game

De automotive sector loopt al jaren voorop op gebied van inzet van mobiel marketing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Elk automerk heeft wel een app uitgebracht; sommige zelfs tientallen. Op MobileMarketing.nl komen elke maand wel enkele van deze apps of mobile websites voorbij. Ook worden er op mobiel vlak al jaren branded racing games ontwikkeld. Om de gebruiker enigzins te engagen met een mobile game dat past bij je merk. zal je als automerk flink met budget moeten schuiven. Het Zuid Koreaanse Hyundai pakt het anders aan het kiest ervoor om niet het wiel zelf uit te vinden, maar samen te werken met een mobile game ontwikkelaar, die reeds één van de beste mobiele race simulatie games heeft ontwikkeld: GT Racing.

related partner content for mobile comes here

Deze samenwerking munt uit op een GT Racing Motor Academy Hyundai editie, waarin je als gebruiker de Hyundai Genesis Coupe via de mobiel kan testen.

Game ontwikkelaar heeft vorig jaar voor haar andere

Lees hier meer over

De Android game is gratis te downloaden.

Video:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in