Overslaan en naar de inhoud gaan

Het marketingkookboek van SAP

De ICT-sector is aan het opkrabbelen na de dotcom-crash en daarop volgende recessie. De lang geleden aangekondigde shake-out heeft…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De ICT-sector is aan het opkrabbelen na de dotcom-crash en daarop volgende recessie. De lang geleden aangekondigde shake-out heeft plaatsgevonden, zelfs lijkt van het CRM-toneel te verdwijnen.

related partner content for mobile comes here

Een paar reuzen staan nog fier overeind en spelen het voortdurende steekspel van bedrijfjes voor elkaars neus wegkapen en sneren via de pers. Het Duitse verleidde 's marketingtopman Martin Homlish, en liet deze flink aan het imago poetsen.

Ik sprak hem onlangs op de SAP user conference in Maastricht. Het volledige interview is te vinden/downloaden op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in