Overslaan en naar de inhoud gaan

Het belang van een goede huisstijl in tijden van recessie

Wat is het? Elk zichzelf respecterend bedrijf heeft er één; een huisstijl. Vaak lijkt het niet meer dan een combinatie van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Waarom is het zo belangrijk?

related partner content for mobile comes here

De loyaliteit van klanten is al een tijd lang aan het afnemen. Hoe schrijf je dan toch die order of sluit je dan toch die deal? Natuurlijk zijn de antwoorden op die vragen niet eenduidig en zal het uiteindelijke antwoord afhankelijk zijn van een groot aantal factoren. Maar 1 ding is zeker. Zorg dat je ‘top of mind bent’ bij je (potentiële) klanten.
Uit onderzoek blijkt dat wanneer men aan een merk denkt het eerste wat in personen op komt het beeldmerk en de naam/het logo is.

Natuurlijk zal de houding en het uiteindelijke gedrag daarna afhangen van een groot aantal factoren, maar het mag duidelijk zijn dat de eerste indruk belangrijk is.
Hoe zorg je er nu voor dat je bedrijf een positieve associatie oproept? Door een huisstijl te voeren welke krachtig en herkenbaar is en stabiliteit uitstraalt. Vertrouwen is wat consumenten in deze dagen nodig hebben en dat ontstaat door een goede beleving die herhaalt dienen te worden. Huisstijl vormt daarbij een belangrijke factor en is ook nog eens makkelijk te beïnvloeden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in