Overslaan en naar de inhoud gaan

Hersman productmanager Nu.nl

Martin Hersman is per 1 januari 2009 productmanager bij de business unit van Nu.nl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Martin Hersman is per 1 januari 2009 productmanager bij de business unit van .

related partner content for mobile comes here

Hersman krijgt hiermee de dagelijkse leiding over Nu.nl en geeft sturing aan het team van productmanagers die verbonden zijn aan de merkextensies als Nuzakelijk, Nusport en Nujij. Joris van Lierop, uitgever Nu.nl: 'Om de opgestarte activiteiten te borgen en te verbeteren en tegelijkertijd onze ambitie om te blijven uitbreiden te kunnen waarmaken, zijn we op zoek gegaan naar iemand aan wie we de staande operatie kunnen toevertrouwen. Martin heeft ervaring aan zowel adverteerders zijde als in de consumentenmarkt en brengt vanuit zijn ervaring en achtergrond nieuwe ideeën met zich mee.'
Hersman (1974) heeft na zijn schaatscarrière diverse marketingfuncties bekleed bij Vitae, KPN en de afgelopen 2 jaar bij Simyo.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in