Overslaan en naar de inhoud gaan

Grootschalige Holland-promotie in Engeland

Londen is momenteel in oranje gehuld. Via outdoor locaties, zoals posters en billboards, maar ook in diverse media wordt de Brit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Holland stays with you long after you’ve left’, is de pay-off van de campagne die is ontwikkeld door de Vestiging van het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) in Londen.

related partner content for mobile comes here

Uit imago-onderzoek van NBTC blijkt dat Nederland voor de Brit hét land is voor de korte vakanties. Verder vindt de Brit Nederland easy going, ontspannen en gastvrij. Daar speelt de campagne ‘Holland stays with you long after you’ve left’ op in.

NBTC heeft volgens directeur Hans van Driem ambitieuze groeidoelstellingen. ‘Deze campagne is één van de drie grootschalige campagnes die NBTC met extra vrijgemaakte publieke middelen heeft ontwikkeld. Nederland moet een procentje harder groeien dan de directe concurrenten maar dan wel bij een toegenomen internationaal aanbod.’

Centraal in de campagne staan de grote steden Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Eindhoven en Maastricht. De karakteristieken van deze steden komen terug in de uitingen: het culinaire van Maastricht, Van Gogh voor Amsterdam, de schilder Vermeer als herkenning van Den Haag, lef en design voor Rotterdam en 'contemporary' Eindhoven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in