Aandelen publieken en commerciëlen bijna gelijk
De publieke en (grote) commerciële zenders ontliepen elkaar afgelopen week (week 40) niet veel als het gaat om gezamenlijk marktaandeel.…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De verdeling was als volgt: Nederland 1 11,0, Nederland 2 21,6 (marktleider) en Nederland 3 6,3 procent. De RTL-zenders: RTL4 15,2, RTL5 3,8 en Yorin 4,6 (samen 23,6). De SBS-zenders: SBS6 8,2, Net5 4,7 en Veronica 2,9 (samen 15,8).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Best bekeken programma van de week was de ode aan André Hazes in de ArenA. André bedankt was goed voor 5,047 miljoen kijkers. Studio Sport van gisteravond 19.00 uur trok 3,4 miljoen kijkers. Het daaropvolgende Journaal van 20.00 uur werd bekeken door 2,6 miljoen mensen. De Champions League-wedstrijd van Ajax was, net als Kopspijkers, goed voor 2,6 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid