Overslaan en naar de inhoud gaan

Ganda vertaalt nieuwe strategie van Crystal Clear door naar online platform

De nieuwe strategie van Crystal Clear is verankerd rondom het thema ‘Lekker bezig’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, digitaal creatief bureau uit Amsterdam, heeft de nieuwe strategie van Crystal Clear doorvertaald naar een . De strategie is verankerd rondom het thema ‘Lekker bezig’ en bestaat los van het vernieuwde platform uit nieuwsbrieven en social media activaties. Volgens Ganda staan deze allemaal in het teken van &;jezelf en anderen inspireren&; en &;het delen van geluksmomenten&;. Het bureau: &;Het platform verzamelt al deze initiatieven, momenten, inspiratie, tips en quotes op één centrale plek.&;

related partner content for mobile comes here

De strategie en het platform zijn het resultaat van een samenwerking waarbij Crystal Clear als opdrachtgever de ‘Lekker bezig’ strategie heeft ontwikkeld en aan Ganda heeft voorgelegd om deze vervolgens door te vertalen naar een online platform. Ernstjan Albers, managing partner Ganda: &;"Lekker bezig" zijn is een bewuste keuze en geeft je daardoor een goed gevoel. Je kan het zien als een beloning voor jezelf waarmee we automatisch de koppeling maken met Crystal Clear als merk.&;

Nicolien Wempe, brand manager Crystal Clear: &;Wij zijn ontzettend trots op ons nieuwe platform. Wat het zo bijzonder maakt is de doorvertaling van het overkoepelende thema ‘Lekker bezig’ naar alle uitingen waarbij de doelgroep continue geprikkeld wordt met voor hen relevante content. Dit alles uiteraard wel in onze eigen Crystal Clear look & feel.&;

 

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in