Overslaan en naar de inhoud gaan

'Fusieneiging Britse pr-bureaus'

Uit onderzoek blijkt de helft van alle Britse pr-bureaus te overwegen om te fuseren met andere kantoren. Dit is het gevolg van het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Engelse Madsen Clark, verantwoordelijk voor het onderzoek, onthult dat dertien procent van de bedrijven ‘zeer waarschijnlijk’ zullen omkijken naar een fusiepartner, terwijl 36 procent zegt dit ‘waarschijnlijk’ te zullen doen. Directielid Alastair Gornall van Madsen Clark geeft toe dat deze resultaten geen verrassing zijn. ‘De meningen zijn op dit moment verdeeld over het fuseren. Aan de ene kant zijn veel mensen bang dat ze niet de juiste personen kunnen vinden om mee te werken, en om hun positie mee te versterken in de komende onzekere periode. Anderen zien hier echter een gelegenheid in om een strategische zet te doen en extra capaciteit aan te trekken,' aldus Gornall. Hij voegt eraan toe dat veel bureaus willen fuseren vanwege de financiële en operationele voordelen door het delen van kantoorruimte en ondersteunend personeel, en het drukken van overheadkosten. (Bron: PR Week)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in