Overslaan en naar de inhoud gaan

Ford Motorcraft nodigt 'oudjes' uit om weer thuis te komen

Ogilvy & Mather Amsterdam maakt campagne voor nieuwe service van autofabrikant.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aan Ogilvy & Mather Amsterdam werd gevraagd om het merk &;Ford Motorcraft&; te positioneren. Het eindresultaat is onder andere een film die herkenbare verhalen laat zien over het (soms zware) leven dat verschillende Fords lijden (vooral wanneer de eigenaren honden en/of kinderen hebben).

Dus hebben ze stuk voor stuk goede redenen om weer eens aandacht te krijgen van een monteur van hun eigen Ford-garage; &;welkom thuis&;. 

De campagne is vanaf deze week in heel Nederland te zien en bestaat uit film, radio, digital en print.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Klant: Willem Baudewijns, Michiel Hoorn, Thom Weijman (Ford Nederland)
Bureau: Ogilvy & Mather Amsterdam
Chief Executive Officer: Edgar Molenaars
Chief Creative Officer: Darre van Dijk
Creative Director: Patrick van der Gronde
Senior Copywriter: Jurriaan Noij
Senior Art Director: Marco de Jong
Copywriter: Sascha Walstra
Client Services Director: Tom IJzer
Account Director: Monique Lissenburg
Senior Account Executive: Jantine Wigboldus
Agency Producer: Pirke Bergsma
Fotografie & Film: Olaf van Gerwen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in