Overslaan en naar de inhoud gaan

Fem Business ‘eerste business weekly’

Fem/De Week ligt vanaf deze week als Fem Business in de winkel. Het blad heeft niet alleen een nieuwe naam, het moet, volgens uitgever…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Fem Business richt zich op de ‘decision maker’ uit het topkader dat zijn lijfblad liever op de zaak ontvangt dan thuis. Voordeel voor uitgever Reed Business Information: het bereik verdubbelt zich.

related partner content for mobile comes here

Het gerucht dat het nieuwe Fem een ‘vrouwenhoekje’ zou krijgen na het staken van Avanta, doet hoofdredacteur Mike Ackermans af als ‘onzin’. ‘We gaan gewoon meer aandacht aan de vrouwelijke lezer besteden.’

Uitgever Rozenbroek vond Fem/De Week te veel naar vakblad ruiken. Het blad mag wat hem betreft ook wel een tandje actueler. ‘Het huidige weekblad lijkt nog op de tweewekelijkse editie van voor 1998’, aldus Rozenbroek. De huidige betaalde kernoplage van 25.000 stuks moet na de restyling op termijn naar 40.000 groeien.

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in