
Fem Business richt zich op de ‘decision maker’ uit het topkader dat zijn lijfblad liever op de zaak ontvangt dan thuis. Voordeel voor uitgever Reed Business Information: het bereik verdubbelt zich.
Het gerucht dat het nieuwe Fem een ‘vrouwenhoekje’ zou krijgen na het staken van Avanta, doet hoofdredacteur Mike Ackermans af als ‘onzin’. ‘We gaan gewoon meer aandacht aan de vrouwelijke lezer besteden.’
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensUitgever Rozenbroek vond Fem/De Week te veel naar vakblad ruiken. Het blad mag wat hem betreft ook wel een tandje actueler. ‘Het huidige weekblad lijkt nog op de tweewekelijkse editie van voor 1998’, aldus Rozenbroek. De huidige betaalde kernoplage van 25.000 stuks moet na de restyling op termijn naar 40.000 groeien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee