Fem Business ‘eerste business weekly’
Fem Business richt zich op de ‘decision maker’ uit het topkader dat zijn lijfblad liever op de zaak ontvangt dan thuis. Voordeel voor uitgever Reed Business Information: het bereik verdubbelt zich.
Het gerucht dat het nieuwe Fem een ‘vrouwenhoekje’ zou krijgen na het staken van Avanta, doet hoofdredacteur Mike Ackermans af als ‘onzin’. ‘We gaan gewoon meer aandacht aan de vrouwelijke lezer besteden.’
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuUitgever Rozenbroek vond Fem/De Week te veel naar vakblad ruiken. Het blad mag wat hem betreft ook wel een tandje actueler. ‘Het huidige weekblad lijkt nog op de tweewekelijkse editie van voor 1998’, aldus Rozenbroek. De huidige betaalde kernoplage van 25.000 stuks moet na de restyling op termijn naar 40.000 groeien.
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid