Exterion Media wint aanbesteding reclameruimte GVB bussen Amsterdam
Sinds 2007 was het niet meer mogelijk om te adverteren op bussen van het GVB, maar daar komt nu verandering in.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De reclameruimte bevindt zich op de zij- en achterkant van 20 bussen die dwars door de stad rijden. De advertentieruimte kan voor een periode variërend van 4 tot 8 weken worden ingezet.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Guy Grimmelt, Marketing & Business Development Director bij Exterion Media: 'Dit past goed bij onze NS concessie, aangezien adverteerders een campagne ook kunnen doortrekken vanuit de trein naar de bus en vice versa. Daarnaast valt het beperkt aantal bussen (20) die bestickerd mogen worden extra op in het straatbeeld aangezien de rest van de busvloot reclamevrij blijft.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSJCDecaux won eerder de aanbesteding reclame-exploitatie op Amsterdamse GVB-trams.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid