Estée Lauder herziet accounts
Cosmeticabedrijf Estée Lauder bekijkt een wereldwijde review van haar reclame- én media-account ter waarde van 1 miljard dollar. De…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Estée Lauder wil merken als Aramis, Clinique, Donna Karan en Tommy Hilfiger op wereldwijde basis laten behandelen, in plaats van verdeeld over de VS en internationale operaties. Het concern koos voorheen voor een mix van eigen creatief werk en Amerikaanse bureaus A&R en Kirshenbaum Bond & Partners. Volgens een woordvoerster van het bedrijf moet er één wereldwijde visie komen. Er zijn nu vier group presidents bij Estée Lauder.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid