Overslaan en naar de inhoud gaan

Discovery Channel wil op negen

Discovery Channel start een grote landelijke reclamecampagne om Nederlanders te bewegen de zender op de negende positie op hun…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Discovery Channel staat met zijn kijkcijfers gemiddeld op de tiende positie in het Nederlandse zenderlandschap. Toch hebben momenteel lang niet alle huishoudens de zender binnen de eerste tien posities van de afstandsbediening geprogrammeerd.
’Discovery Channel wil de negende positie op de afstandsbediening claimen’, zegt Sandra Tielenburg, vice president en country manager van Discovery Networks Benelux. ‘Gezien de huidige ontwikkelingen in het tv-landschap en de waardering voor het merk Discovery, is dit het perfecte moment om van Discovery Channel een vaste waarde op negen te maken.’

related partner content for mobile comes here

Gisteren startte een teaser-radiospot voor het winnen van een Land Rover Discovery. Volgende week vrijdag verschijnt er een printcampagne in alle landelijke dagbladen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in