Overslaan en naar de inhoud gaan

Contentbureau Mediatic breidt uit naar Londen

De leiding is in handen van voormalig Telegraaf-correspondent Arnoud Breitbarth
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het is Amsterdam gevestigde ontentmarketingbureau Mediatic slaat zijn vleugels uit. Het bureau heeft nu ook een vestiging in Londen, die wordt gerund door voormalig Telegraaf-correspondent Arnoud Breitbarth. Vanuit The City bedient Mediatic enkele internationale opdrachtgevers op het gebied van pr en copy.

related partner content for mobile comes here

Financiële hart
Met veel opdrachtgevers in de financiële wereld was de overstap naar Engeland een logische voor Mediatic. ‘Het financiële hart van Europa ligt nu eenmaal in Londen. We zijn erg actief in de financiële sector en op het gebied van fintech. Klanten vroegen ons steeds vaker of we hen ook in het Verenigd Koninkrijk konden bijstaan’, zegt Dennis Mensink, directeur van Mediatic. ‘We kwamen een jaar geleden al in contact met Arnoud Breitbarth en nu is het dan officieel zover. We zijn blij dat Arnoud ons vertegenwoordigt in de UK.’

Financieel journalist
Arnoud Breitbarth woont sinds 2010 in Londen en werkte vijf jaar als correspondent voor De (Financiële) Telegraaf. De afgelopen jaren ontwikkelde hij pr-strategieën voor institutionele investeerders.
Sinds deze week werkt hij voor Mediatic in de Britse hoofdstad. ‘Het type opdrachtgevers ken ik als voormalig financieel journalist goed. Daarbij weet ik het Britse bedrijfsleven en de mediawereld inmiddels te doorgronden.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in