Contentbureau Mediatic breidt uit naar Londen


Het is Amsterdam gevestigde ontentmarketingbureau Mediatic slaat zijn vleugels uit. Het bureau heeft nu ook een vestiging in Londen, die wordt gerund door voormalig Telegraaf-correspondent Arnoud Breitbarth. Vanuit The City bedient Mediatic enkele internationale opdrachtgevers op het gebied van pr en copy.
Financiële hart
Met veel opdrachtgevers in de financiële wereld was de overstap naar Engeland een logische voor Mediatic. ‘Het financiële hart van Europa ligt nu eenmaal in Londen. We zijn erg actief in de financiële sector en op het gebied van fintech. Klanten vroegen ons steeds vaker of we hen ook in het Verenigd Koninkrijk konden bijstaan’, zegt Dennis Mensink, directeur van Mediatic. ‘We kwamen een jaar geleden al in contact met Arnoud Breitbarth en nu is het dan officieel zover. We zijn blij dat Arnoud ons vertegenwoordigt in de UK.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Financieel journalist
Arnoud Breitbarth woont sinds 2010 in Londen en werkte vijf jaar als correspondent voor De (Financiële) Telegraaf. De afgelopen jaren ontwikkelde hij pr-strategieën voor institutionele investeerders.
Sinds deze week werkt hij voor Mediatic in de Britse hoofdstad. ‘Het type opdrachtgevers ken ik als voormalig financieel journalist goed. Daarbij weet ik het Britse bedrijfsleven en de mediawereld inmiddels te doorgronden.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid