Overslaan en naar de inhoud gaan

A-merken zijn bang om zich te uiten over kinderidolen op verpakkingen

A-merken als Verkade, Kellogg’s en Venz verschuilen zich liever achter nietszeggende statements dan werkelijk positie te kiezen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de discussie rond het wel of niet voeren van kinderreclame op verpakkingen van ongezonde voedingsmiddelen, houden fabrikanten zoveel mogelijk de boot af. Inhoudelijke bijdrages – los van de algemene FNLI-verklaringen – geven zij liever niet. Dat blijkt uit een rondgang van Marketing Online.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
jasonsmith smith

Thank you so much for this. I was into this issue and tired to tinker around to check if its possible but couldnt get it https://akinator.ooo/ done. Now that i have seen the way you did it, thanks guys
with
regards

jasonsmith smith

much for this. I was into this issue and tired to tinker around to check if its possible but couldnt get it done. Now that i have https://kodi.software/download/ seen the way you did it, thanks guys
with
regards

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in