Overslaan en naar de inhoud gaan

Fleurop bezorgt een goed gevoel

'Waardering laten blijken kan ook op dagen buiten Valentijn en Moederdag'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Waarderen

De bloemenbezorger wil dat consumenten vaker laten zien dat ze de ander waarderen. Die waardering moeten ze natuurlijk laten blijken met een bloemetje.

Radio

De komende zes weken hoor je vier verschillende commercials op radiozenders Skyradio en Q-music. Michel van Slingerland, marketing- en salesmanager van Fleurop: ‘Met de keuze voor radio zetten we in op een groot bereik en een hoge contactfrequentie. Daarbij is radio een intiem medium en met onze boodschap willen we dicht bij de consument komen.’

Interactieve banners

Daarnaast zie je interactieve banners op websites, en Instagram. In die banners komen de thema’s dankbaarheid, spijt en liefde naar voren.

Van Slingerland: ‘We willen benadrukken dat je elke dag van het jaar je waardering tot uiting kunt brengen. Daarom kiezen we juist voor deze periode buiten de belangrijke momenten als Valentijn en Moederdag.’

Credits:
Verantwoordelijk bij de klant: Hilde van Oostende en Michel van Slingerland
Creatief bureau: Wubbe, Delft
Mediabureau: Zigt, Hoofddorp
Opnamestudio: Soundcircus, Amsterdam
De campagne loopt van 24 oktober tot en met 4 december 2016

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in